Hizmetlerimiz
Kampüs içine Girişte Bariyerli Kontrol Sistemi
Kullanıcı Tipi: Akademik personel, İdari personel, Öğrenci ile tüm iç ve dış paydaşlar
Kampüs İçine Girişlerin Güvenli ve Kontrollü Yapılmasını Sağlamak
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Bina Girişlerinde Kartlı Geçiş ve Turnike Sistemi
Kullanıcı Tipi: Akademik personel, İdari personel, Öğrenci
Girişlerdeki kartlı geçişlerin takip ve yönetimi
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Öğrenci Araç Geçiş Sistemi Tanımlama
Kullanıcı Tipi: Öğrenci
Öğrencilerin araçları ile üniversite içine giriş yapabilmeleri için etiketleri aldıkları uygulamadır.
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Web Adresi: https://sdunet.sdu.edu.tr
Personel Araç Geçiş Sistemi Tanımlama
Kullanıcı Tipi: Akademik personel, İdari personel
Akademik ve idari personellerin araçları ile üniversite içine giriş yapabilmeleri için etiketleri aldıkları uygulamadır.
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Web Adresi: https://sdunet.sdu.edu.tr
SDÜ Personel Bilgi Sistemi Kullanarak Araç Bilgilerinizi Nasıl Tanımlayabilirsiniz?
Acil Panik Butonları ve Güvenlik Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Kampüs içinde ihtiyaç duyan öğrenci, personel ile tüm iç ve dış paydaşlar
Güvenlik Sorunu Yaşayan Kampüs içindeki öğrenciler, personeller ile tüm iç ve dış paydaşların faydalandığı güvenlik hizmetidir. Doğu ve Batı Kampüsünde 2'er adet olmak üzere toplam 4 adet bulunmakta ve360 derece çevreyi 24 saat tarama yapmaktadır.
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Uygulama Videosunu izlemek için tıklayınız.
Kamera Takip Sistemleri
Kullanıcı Tipi: Kampüs içinde güvenliğin genişletilmesi adına kurulan sistem öğrenci, personel ile tüm iç ve dış paydaşları hizmet vermektedir.
Kampüs içinde yaşanabilecek olumsuzluğa karşın hızlı ve etkin müdahale için kamera odamızda tüm kameralar anlık izlenmekte ve anında müdahale sağlanmaktadır.
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
Güvenlik Personeli Eğitim Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Koruma ve Güvenlik Personeli
Koruma ve Güvenlik Personeline Üniversitemiz Hocaları ve Isparta İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şubesi tarafından planlanan dönemlerde eğitimler verilmektedir.
* 2022 yılında Isparta İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şubesi tarafından 22.07.2022 tarihinde,
*Ünivesitemizce 09.09.2022 tarihinde eğitimler verilmiştir.
Kategori: Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
1-Eğitim Haberini görüntülemek için tıklayınız.
2-Eğitim Haberini görüntülemek için tıklayınız.
Stok Takibi
Kullanıcı Tipi: Merkez deposunda bulunan tüketime yönelik tüm malzemelerin takip, kontrol ve raporlama yapılmaktadır.
Kategori: Taşınır Kayıt Birimi (Merkez Depo)
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
İhaleli ve Doğrudan Temin Alımları İlan Yayın Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Tedarikçiler başta olmak üzere tüm paydaşlar
Başkanlığımızca yapılan alımlara ait ilanların yayınlanması
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ile Kiralama ve Satış Şube Müdürlüğü
Web Adresi: https://ihale.sdu.edu.tr
Talep Takip ve Destek Sistemi
Kullanıcı Tipi: Birim İstek Sorumluları
Tüketime Yönelik Malzemelerin Taleplerinin İletildiği Sistem
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ve Merkez Depo Birimi
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
Hurda Ayırma ve Demirbaş Düşüm İşlemi
Kullanıcı Tipi: Üniversite Birimleri
Hizmet ömrünü tamamlamış olan malzemelerinin teknik raporlarının ve diğer resmi işlemlerinin tamamlanmasına müteakip yapılan işlemler
Kategori: Taşınır Kayıt Birimi (Merkez Depo)
Dış ve İç Mekan Temizlik Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Üniversite Personelleri ile iç ve dış paydaşlar
696 sayılı KHK ile 657 sayılı D.M.K. 4-D maddesi kapsamında sürekli işçi statüsüne geriçilen temizlik personelleri tarafından hizmet verilmektedir.
Kategori: Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
Memur Maaş Tahakkuk ve Özlük İşlemleri
Kullanıcı Tipi: Memur Personeller
Rektörlük Özel Kalem, Genel Sekreterlik, Hukuk Müşavirliği ve Tüm Daire Başkanlığı memur ve sözleşmeli personellerinin maaş tahakkuk işlemleri, kademe ve kıdem terfileri, aylık emekli kesenek bildirimleri, işe giriş ve işten ayrılış bildirgeleri ile nakil işlemleri, kefalet, bes, sendika, icra ve nafaka kesintileri ile fazla mesai, giyim yardımları ve ölüm yardımları tahakkuk işlemleri, kıdem ve makam tazminatı ile emekli ölüm yardımı ödemeleri, aylık muhtasar hizmet pirim bildirgeleri ve resmi yazışmaları dâhil tüm işlemleri yapmak
Kategori: Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
Sürekli İşçi Maaş Tahakkuk ve Özlük İşlemleri
Kullanıcı Tipi: Sürekli İşçi Personeller
Sürekli işçi personellerin maaş tahakkuk öncesi ve sonrasına ait yasal bildirimler dâhil tüm iş ve işlemleri yapmak, resmi yazışmalarını, SGK giriş ve çıkış işlemlerini eksiksiz zamanında yürütmek ve takibini yapmak, Aylık Muhtasar Prim Hizmet Bildirimlerini yapmak, 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname gereği Sürekli işçi kadrosuna geçiş yapan personellerin sigortalılık başlangıç tarihi ve gün sayısı ile emeklilik yaş grubu itibariyle yaşlılık aylığına hak kazandıkları tarihler SGK Isparta İl Müdürlüğü ile koordineli çalışılarak takip etmek ve süreyi dolduranları zorunlu olarak çıkış ve emeklilik işlemlerini süresi içinde yapmak,
Kategori: Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
Yolluk İşlemleri
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller
Rektörlük Özel Kalem, Genel Sekreterlik, Araştırma ve Uygulama Merkezleri, Rektörlüğe bağlı Bölüm Başkanlıkları, İç Denetim Birimi, Koordinatörlükler ve Başkanlığımız personeline ait, Yurtiçi Geçici Görev Yollukları, Yurtiçi Sürekli Görev Yollukları, Yurtdışı Geçici Görev Yollukları, Yurtdışı Sürekli Görev Yollukları, Emekli olan personellere ait Yollukları 6245 sayılı Harcırah Kanunu uyarınca tahakkuk işlemlerini yapmak ve ödenmesi için Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına teslim etmek,
Kategori: Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
İhale İşlemleri
Kullanıcı Tipi: Üniversitemiz Birimleri
Üniversite genelinde toplulaştırılmış hizmetlerin ihaleleriyle, idarenin bütününü ilgilendiren laboratuvar,derslik,büro vb.yerlerin makine teçhizat donanım ihaleleriyle,Rektörlük merkez teşkilatının ve bağlı birimlerinin tüm ihtiyaçlarını ilgilendiren ihaleleri yapmak ve bu kapsamda gerekli ilanların Üniversitemiz web sitesinde, Kamu İhale Bülteninde ve süresine göre yerel gazetelerde yayınlanmasını sağlamak.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü
Kiralama İşlemleri
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller, Öğrenciler, İç ve Dış Paydaşlar
Üniversitenin taşınmazlarının kiralama,irtifak hakkı işlemlerini yürütmek.
Kategori: Kiralama ve Satış Şube Müdürlüğü
Kiralaması Yapılan İşletmelerin Denetlenmesi
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller, Öğrenciler, İç ve Dış Paydaşlar
Üniversitemiz alanlarında kiralanan yerler düzenli olarak denetlenmektedir.
Kategori: Kiralama ve Satış Şube Müdürlüğü
Taşınır Kayıt Birimi (Merkez Depo)
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller, Öğrenciler, İç ve Dış Paydaşlar
Merkezi Taşınır Kayıt Birimi vasıtasıyla,Rektörlük Merkez teşkilatı ve diğer kaynaklardan yapılan satınalmalardan alınan hertürlü mal,malzeme,makine teçhizat,donanım vb. malzemelerin giriş-çıkış kayıtları yapılmakta, muhafazası, zimmet, terkin devir ve dağıtım işlemleri yapılmakta ve diğer birimler ile koordinasyonun sağlanmaktadır.
Kategori: Satın Alma Şube Müdürlüğü Taşınır Kayıt Birimi (Merkez Depo)
Basım ve Yayın İşlemleri ve Matbaa Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller, Öğrenciler, İç ve Dış Paydaşlar
Üniversite Yayın Komisyonuna sunulan ve Komisyonca Üniversitemiz Matbaasında basılması uygun görülen kitaplar Matbaada basımaktadır. Yayınlanacak Ders kitabı ve Fakülte, Enstitülerin Dergileri ve Sempozyum kitapları için ISBN (Uluslararası Standart Kitap Numarası) , Üniversitemiz adına yayınlanacak dergiler için ise ISSN (Uluslararası Standart Süreli Yayınlar Numarası) alınmakta, Üniversiteler Yayın Yönetmeliği kapsamında Üniversitemiz yayını olarak basılan kitapların maliyet hesabı, satış fiyatı, yazara ödenecek telif ücreti ve basımı yapılan yayınlardan ilgili kurumlara ödeme dâhil tüm iş ve işlemleri yapılmaktadır. Üniversitemizin yayınları için bandrol başvuru işlemleri yürütülmektedir. Üniversitemiz yayını olarak basımı yapılan kitapların arşivi yapılmaktadır.
Kategori: Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
Sivil Savunma Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personelller, Öğrenciler
7126 sayılı Kanun ile Sivil Savunma Uzmanlarının İdari Statüleri, Görevleri, Çalışma Usul ve Esasları ile Eğitimleri Hakkında Yönetmelik esasları doğrultusunda Sivil Savunma Hizmetleri ile ilgili iş ve işlemler yapılmaktadır.
Kategori: Sivil Savunma Hizmetleri Şube Müdürlüğü
Kaşe Alımı ve Lastik Değişim Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personeller
Yeni göreve başlayan veya terfi alan tüm personellerin kaşe alımı veya lastik değişimi hizmeti sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ve Merkez Depo Birimi
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
Kapı isimliği Yapımı ve İsim Yazılması Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personeller
Yeni göreve başlayan veya terfi alan tüm personellerin kapı isimliği yapımı ve isim yazılması hizmeti sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ve Merkez Depo Birimi
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
Tabela Yapımı ve İsim Yazılması Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Üniversitemiz Tüm Birimleri
Üniversitemiz Tüm Birimlerinin talela yapımı ve isi yazılması hizmeti sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ve Merkez Depo Birimi
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
Yazıcı-Fotokopi Toner Değişim ve Dolum Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Üniversitemiz Tüm Birimleri
Birimlerde kullanılan yazıcı ve fotokopi toner değişim ve dolum hizmetleri sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü ve Merkez Depo Birimi
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
E-İmza Lisans Alımı ve Güncelleme Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personeller
E-İmza kullanan tüm kullanıcıların e-imza lisans alımı ve lisans güncelleme hizmeti sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü
Web Adresi: https://taleptakip.sdu.edu.tr
PTT Kargo ve Gönderi Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Akademik ve İdari Personeller
Üniversitemiz tüm birimlerinin kargo ve gönderi hizmetlerine ait sözleşme, fatura ödeme hizmetleri gerçekleştirilmektedir.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü
Detay: Personellerimiz gönderileri için anlaşma kapsamında %30 indirim hakkından faydalanabilmektedir. Bu kapsamda gönderiler şubeden personel kimlik kartı göstererek gerçekleştirimektedir.
%30 İndirim kodu numarası : 901 721 042
Mobil Telefon Hizmetleri
Kullanıcı Tipi: Yönetim tarafından mobil cihaz kullanma izni verilen Akademik ve İdari Personeller
Mobil Telefon kullana kullanıcıların hat, paket, faturalandırma ve ödeme işlemlerine ait tüm süreçlerin işletilmesi sağlanmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü
Uygulama Gazetesi ( Doğu ve Batı Kampüs) Hizmeti
Kullanıcı Tipi: Tüm paydaşlar
Üniversitemiz İletişim Fakültesince hazırlanan Uygulama Gazetelerin Basımı, birime ulaştırılması, faturalandırılması ve ödeme işlemlerinin tamamlanması hizmeti sunulmaktadır.
Kategori: Satınalma Şube Müdürlüğü
SIFIR ATIK
Sıfır Atık Hakkında: Atıkların geri dönüşüm ve geri kazanım süreci içinde değerlendirilmeden bertarafı hem maddesel hem de enerji olarak ciddi kaynak kayıpları yaşanmasına neden olmaktadır. Dünya üzerindeki nüfus ve yaşam standartları artarken tüketimde de kaçınılmaz şekilde bir artış yaşanmakta ve bu durum doğal kaynaklarımız üzerindeki baskıyı artırarak dünyanın dengesini bozmakta, sınırlı kaynaklarımız artan ihtiyaçlara yetişememektedir. Bu durum göz önüne alındığında, doğal kaynakların verimli kullanılmasının önemi daha da ortaya çıkmaktadır. Bu nedenledir ki son yıllarda tüm dünyada sıfır atık uygulama çalışmaları hem bireysel hem de kurumsal yaygınlaşmaktadır.
Sıfır atık yaklaşımının esas alınması ile sağlanacak avantajlar;
*Verimliliğin artması,
*Temiz ortam kaynaklı olarak performansın artması,
*İsrafın önüne geçildiğinden maliyetlerin azaltılması,
*Çevresel risklerin azalmasının sağlanması,
*Çevre koruma bilincinin kurum bünyesinde gelişmesine katkı sağlandığından çalışanların “duyarlı tüketici” duygusuna sahip olmasının sağlanması,
*Ulusal ve uluslararası pazarlarda kurumun “Çevreci” sıfatına sahip olmasının sağlanması, bu sayede saygınlığının arttırılmasıdır.
Sıfır Atık Projesi Nedir?
"Sıfır Atık”; israfın önlenmesini, kaynakların daha verimli kullanılmasını, atık oluşum sebeplerinin gözden geçirilerek atık oluşumunun engellenmesi veya minimize edilmesi, atığın oluşması durumunda ise kaynağında ayrı toplanması ve geri kazanımının sağlanmasını kapsayan atık yönetim felsefesi olarak tanımlanan bir hedeftir.
Üniversitemizde Sıfır Atık Proje Uygulaması:
Sıfır Atık Projesi 2017 yılında Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde uygulanmaya başlanmıştır.
Üniversitemizde kademeli olarak Rektörlüğümüzce görevlendirilen Sıfır Atık Proje Sorumlu hocalarımız başkanlığında önce Rektörlük ve Mühendislik Fakültesinde daha sonra tüm birimlerde uygulamaya geçilmiş, bu yöntem kapsamında birimlerimizin ofis ve dersliklerindeki atık kutuları kaldırılarak birim içerisinde bir çok noktada atık toplama istasyonları oluşturulmuştur.
Kağıt Atıklar Mavi, Plastik Atıklar Sarı, Cam Atıklar Yeşil, Metal Atıklar Gri Renkli kutulara, Atık Piller Özel Pil Kutularına ve Evsel Atıklar Metal kutulara atılmaktadır.
Kutularda toplanan atıklar sorumlu personel tarafındn toplanarak oluşturulan atık istasyonlarına taşınmaktadır. Burada toplanan atıklar Belediye tarafından ihale sonucu belirlenen Atık Toplama Şirketlerince belirli periyotlarla alınmaktadır.
Komisyon ve Sıfır Atık Proje Sorumlusu:
BAŞKAN
***********
ÜYELER
***********
Atık Türleri:
Kağıt Atık (Üniversitemizde Uyglanmaktadır)
Plastik Atık (Üniversitemizde Uyglanmaktadır)
Metal Atık (Üniversitemizde Uyglanmaktadır)
Cam Atık (Üniversitemizde Uyglanmaktadır)
Atık Pil (Üniversitemizde Uyglanmaktadır)
Organik Atık, Ahşap Atık, Elektronik Atık, Kompozit Atık ve Bitkisel Atık
Sıfır Atık İle ilgili Linklerimiz:
Sıfır Atık Yönetmeliği için tıklayınız.
Sıfır Atık El Kitapçığı için Tıklayınız.
SDÜ Atık Yönetimi Yönergesi için Tıklayınız.
T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Sıfır Atık Projesi Web Sayfası için Tıklayınız.
https://muhendislik.sdu.edu.tr/cevre/tr/sifir-atik/sifir-atik sayfası için Tıklayınız.
https://yesilkampus.sdu.edu.tr sayfası için Tıklayınız.
SDÜ'de Hedef Sıfır Atık Tanıtım Vidosunu izlemek için Tıklayınız.
Üniversitemizde Sıfır Atık Projesi Eğitim haberini okumak için Tıklayınız.
https://isparta.csb.gov.tr web sayfası için Tıklayınız.
SDÜ Danışma Kurulu Kararları (13.02.2019 Tarihli Toplantı Kararları) için Tıklayınız.